Regulamin hotelu W związku z pobytem w Hotelu Concordia prosimy o zapoznanie się z następującymi ważnymi informacjami
Regulamin hotelu
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 10.00 (na prośbę Gości, w miarę możliwości będziemy starać się przedłużać godzinę wymeldowania).
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie, w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
- Wymiana ręczników i pościeli następuje co 3 dni lub na życzenie gości.
- Sprzątanie na życzenie gości odbywa się w godzinach od 10 od 14.
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu,
- przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.
- Na życzenie gościa hotel świadczy odpłatnie usługi: pralnicze, prasowalnicze, naprawcze odzieży zgodnie z kartą informacyjną.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Po opuszczeniu pokoju nie zezwala się na pozostawienie otwartych okien i drzwi tarasowych. Przy opuszczaniu hotelu klucz należy pozostawić w recepcji. Zgubiony klucz obciąża gościa hotelowego kwotą 50zł.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. Co jest rygorystycznie przestrzegane na terenie całego obiektu.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- Wszelkie informacje o świadczonych usługach, regulamin hotelu, wewnętrzne numery telefonów, instrukcje bezpieczeństwa znajdują się w teczkach w każdym pokoju.
- W pokojach hotelowych i miejscach ogólnodostępnych obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Przyjmowanie zwierząt w hotelu:
- hotel przyjmuje zwierzęta domowe za dodatkową opłatą, wykazaną w cenniku,
- do Hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienie i odrobaczenie),
- na terenie hotelu pies musi być na smyczy oraz w kagańcu,
- zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych (restauracja, bar) oraz rekreacyjnych (strefa mini SPA, sale zabaw dla dzieci),
- właściciel zobowiązuje się do sprzątania odchodów po swoim zwierzęciu,
- właściciel ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku działalności zwierzęcia,
- właściciel zobowiązuje się do przestrzegania próśb personelu związanych z pobytem zwierzęcia.
- Dla potwierdzenia rezerwacji niezbędna jest wpłata zadatku. Brak wpłaty zadatku w określonym terminie powoduje wygaśnięcie rezerwacji. Wpłacony zadatek jest zaliczany na poczet kwoty za pobyt. W razie niestawienia się w hotelu w terminie dokonanej rezerwacji zadatek przepada. Ewentualny zwrot zadatku, jeżeli był przewidziany w ofercie i na warunkach w niej wskazanych, może nastąpić na skutek odwołania rezerwacji (minimum 14 dni kalendarzowych przed jej terminem) w formie:
- vouchera kwotowego na kwotę wartości zwrotu,
- pieniężnej, przy czym kwota zwrotu zostanie pomniejszona o opłatę manipulacyjną w wysokości 27% wpłaconego zadatku, jednak nie mniejszą niż 150 zł.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w hotelu, w terminie krótszym niż 14 dni kalendarzowych przed jego rozpoczęciem- zadatek przepada.
- Voucher kwotowy uprawnia gościa do wykorzystania wskazanej w nim kwoty na pobyt w hotelu w określonym terminie. Voucher kwotowy może zostać wykorzystany tylko raz (do dokonania 1 rezerwacji), a po terminie w nim wskazanym wygasa. Voucher kwotowy nie podlega wymianie ani zwrotowi.
Zapytaj
Jeśli ta strona nie zawiera informacji, które Państwa interesują prosimy zapoznać się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dostępnymi na stronie FAQ lub zadać nam pytania korzystając z formularza.